Záujem platenia pri prevzatí
Milí zákazníci, často sa nás pýtate, či je možné poslať tovar na dobierku. V tomto článku Vám vysvetlíme, prečo si túto možnosť zatiaľ nemôžete zvoliť pri dokončení objednávky a ako to plánujeme vyriešiť v budúcnosti.
Európsky centrálny sklad
Väčšina balíkov odchádza z európskeho centrálneho skladu z Holandska priamo k Vám domov. Existujú rôzne logistické obmedzenia, ktoré zabraňujú odoslať tovar z tohto európskeho skladu na dobierku.
Objednávateľom prepravy je európsky centrálny sklad v Holandsku. Platbu za tovar prepravený z Holandska na dobierku, by musela prepravná spoločnosť odoslať najprv európskemu centrálnemu skladu. Následne by tento sklad v Holandsku musel odoslať platbu na účet Komnaty. Takýto proces je časovo aj finančne nevýhodný pre obchodníka, sklad aj prepravnú spoločnosť.
Riešenie na ktorom pracujeme
Dobierka k Vám domov
Ak chceme dodať tovar na dobierku, musí prísť na medzisklad na Slovensku. Následne Vám ho prepošleme.

- Takýto spôsob preposielania tovaru je časovo aj finančne neefektívny.
- Dodanie tovaru sa predĺži o 2 pracovné dni.
- Prvé poštovné je zdarma. Druhé poštovné už hradí zákazník. (+12% z ceny)
Tento spôsob dodania sme už otestovali. Dobierku je momentálne možné dohodnúť telefonicky na čísle (02) 222 000 56 alebo napísaním na obchod@komnata.sk
Bezplatná dobierka autom Komnaty (bez potreby platiť 12% z ceny tovaru), je dostupná v Spišskej Novej Vsi.
Odoslanie balíka na odberné miesta
Spôsob odosielania zásielok na odberné miesta bude najlepším riešením. Tovar bude odoslaný z Holandska na odberné miesto a zákazník zaplatí pri prevzatí tovaru. Odberné miesta Komnaty budeme postupne pridávať.
Showroom Komnaty
Showroom alebo tiež ukážkovú predajňu plánujeme v roku 2022 v Spišskej Novej Vsi. Showroom bude slúžiť ako ukážka ponúkaného nábytku, odberné miesto a predajňa.
Zvoliť si odoslanie tovaru na dobierku alebo na odberné miesto pri vytváraní objednávky bude možné začiatkom roka 2021.