Potrebujete poradiť? Ak nenájdete odpoveď v sekcii často kladených otázok alebo na našej stránke, môžete nás kedykoľvek kontaktovať jedným zo spôsobov, ktoré sú uvedené na tejto stránke.

Doručenie


Prečo sa balíky niekedy dodávajú vo viacerých zásielkach?

Keď si objednáte viac výrobkov alebo jeden rozmerný výrobok, ktorý sa dodáva vo viacerých balíkoch, môže sa stať, že jednotlivé balíky budú doručené v iný deň. Bohužiaľ o tom rozhoduje kuriérska spoločnosť a my to nedokážeme ovplyvniť.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Stav každého balíka si môžete skontrolovať prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý vám príde emailom.

Ako môžem vrátiť svoju objednávku?

Žiadosť o vrátenie tovaru môžete vypísať kliknutím na tento odkaz. Odporúčame vám, aby ste nám tovar neposielali naspäť vlastnou cestou, pretože poskytujeme službu na vyzdvihnutie zásielky do 30 dní zdarma.

Je doručenie vždy zdarma?

Doručenie tovaru je v rámci Slovenska vždy zdarma.

Sú faktúry priložené v baleniach výrobkov?

Nie, faktúry sa do krabíc s objednávkami neprikladajú, odosielajú sa emailom.

Ako dlho bude trvať pokiaľ dostanem objednávku?

Dodanie tovaru trvá obvykle 6-8 pracovných dní od objednania a zaplatenia.

Máte inú otázku?