Často kladené otázky

Ponúkame vám odpovede na vaše najčastejšie otázky.

 

+ Kedy bude tovar opäť dostupný?

Ak chcete vedieť, či a kedy bude tovar opäť dostupný, kontaktujte nás informáciu Vám u nášho dodávateľa prezistíme.

Prípadne zadajte svoj email do poľa “Informujte ma, keď bude produkt opäť skladom”. Informáciu automaticky prezistíme a informujeme Vás o odhadovanom termíne naskladnenia. Hneď ako bude tovar dostupný, príde Vám automatická správa, že si tovar môžete kúpiť.

 

+ Školy a organizácie

Ste škola alebo iná organizácia a potrebujete faktúru alebo cenovú ponuku pred vytvorením objednávky?

  • Cenovú ponuku alebo faktúru Vám vytvoríme na požiadanie, neváhajte nás kontaktovať.
  • Zálohová faktúra sa vytvorí automaticky pri platbe prevodom na bankový účet. 
  • Faktúra sa vytvorí automaticky pri platbe kartou.

Splatnosť faktúr je 7 dní. Ak splatnosť potrebujete predĺžiť, kontaktujte nás

 

+ Je možné uhradiť faktúru až po doručení tovaru?

Túto možnosť platby Vám poskytneme po spoločnej dohode. Každú takúto žiadosť individuálne posúdime. Dohoda je možná len pre firmy, nie fyzické osoby (nepodnikatelia)

 

+ Sú faktúry priložené v baleniach výrobkov?

Nie, faktúry sa do balíkov neprikladajú, odosielajú sa emailom. 

Faktúru v papierovej podobe Vám samozrejme môžme po vyžiadaní bezplatne odoslať.

 

+ Ako dlho bude trvať pokiaľ dostanem objednávku?

Doručenie tvrá obvykle  7-14 dní

 

+ Je doručenie zdarma alebo platené?

Ponúkame férové ceny dopravy. Cena dopravy bude prepočítaná v košíku alebo v ďalšom kroku v pokladni. Ceny sa môžu líšiť podľa druhu tovaru a zvolenej prepravy s doplnkovými službami. Dopravu zadarmo je možné získať využitím rôznych akcíí, služieb alebo ak si pre objednváku vo vašom košíku uplatňuje bezplatnú dopravu. 

 

+ Je možné tovar doručiť do zahraničia?

Áno. Ak si želáte tovar doručiť do inéj krajiny, prípadne len za hranice, kontaktujte nás

Objednávku vytvoríme spoločne cez telefón alebo email. 

 

+ Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Stav každého balíka si môžete skontrolovať prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý Vám príde na email.

 

+ Prečo sa balíky niekedy doručujú v odlišných dňoch?

Keď si objednáte viac výrobkov alebo jeden rozmerný výrobok, ktorý sa dodáva vo viacerých balíkoch, môže sa stať, že jednotlivé balíky budú doručené v iný deň. Záleži to od vyťaženosti prepravnej spoločnosti.

 

+ Ako môžem vrátiť svoju objednávku?

Žiadosť o vrátenie tovaru môžete vypísať kliknutím na tento odkaz. Následne po spracovaní žiadosti Vám upresníme možnosti vrátenia tovaru. 

 

+ Aká je nosnosť tovaru?

Naši dodávatelia bežne nosnosť neudávajú. Preto je potrebné každý tovar samostatne preveriť. 

Orientačné nosnosti:

  • Kreslá 100-130 kg
  • Posteľ 90-120 kg (jedno lôžko)
  • Stolička 80-120 kg
  • Lavica 80-120 kg
  • Taburetka 60-100 kg