Často kladené otázky
Ponúkame vám odpovede na vaše najčastejšie otázky.
+ Kedy bude tovar opäť dostupný?
Ak chcete vedieť, či a kedy bude tovar opäť dostupný, kontaktujte nás informáciu Vám u nášho dodávateľa prezistíme.
Prípadne zadajte svoj email do poľa “Informujte ma, keď bude produkt opäť skladom”. Informáciu automaticky prezistíme a informujeme Vás o odhadovanom termíne naskladnenia. Hneď ako bude tovar dostupný, príde Vám automatická správa, že si tovar môžete kúpiť.
+ Školy a organizácie
Ste škola alebo iná organizácia a potrebujete faktúru alebo cenovú ponuku pred vytvorením objednávky?
- Cenovú ponuku alebo faktúru Vám vytvoríme na požiadanie, neváhajte nás kontaktovať.
- Zálohová faktúra sa vytvorí automaticky pri platbe prevodom na bankový účet.
- Faktúra sa vytvorí automaticky pri platbe kartou.
Splatnosť faktúr je 7 dní. Ak splatnosť potrebujete predĺžiť, kontaktujte nás
+ Je možné uhradiť faktúru až po doručení tovaru?
Túto možnosť platby Vám poskytneme po spoločnej dohode. Každú takúto žiadosť individuálne posúdime. Dohoda je možná len pre firmy, nie fyzické osoby (nepodnikatelia)
+ Sú faktúry priložené v baleniach výrobkov?
Nie, faktúry sa do balíkov neprikladajú, odosielajú sa emailom.
Faktúru v papierovej podobe Vám samozrejme môžme po vyžiadaní bezplatne odoslať.
+ Ako dlho bude trvať pokiaľ dostanem objednávku?
Doručenie tvrá obvykle 7-14 dní.
+ Je doručenie zdarma alebo platené?
Ponúkame férové ceny dopravy. Cena dopravy bude prepočítaná v košíku alebo v ďalšom kroku v pokladni. Ceny sa môžu líšiť podľa druhu tovaru a zvolenej prepravy s doplnkovými službami. Dopravu zadarmo je možné získať využitím rôznych akcíí, služieb alebo ak si pre objednváku vo vašom košíku uplatňuje bezplatnú dopravu.
+ Je možné tovar doručiť do zahraničia?
Áno. Ak si želáte tovar doručiť do inéj krajiny, prípadne len za hranice, kontaktujte nás.
Objednávku vytvoríme spoločne cez telefón alebo email.
+ Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Stav každého balíka si môžete skontrolovať prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky, ktorý Vám príde na email.
+ Prečo sa balíky niekedy doručujú v odlišných dňoch?
Keď si objednáte viac výrobkov alebo jeden rozmerný výrobok, ktorý sa dodáva vo viacerých balíkoch, môže sa stať, že jednotlivé balíky budú doručené v iný deň. Záleži to od vyťaženosti prepravnej spoločnosti.
+ Ako môžem vrátiť svoju objednávku?
Žiadosť o vrátenie tovaru môžete vypísať kliknutím na tento odkaz. Následne po spracovaní žiadosti Vám upresníme možnosti vrátenia tovaru.
+ Aká je nosnosť tovaru?
Naši dodávatelia bežne nosnosť neudávajú. Preto je potrebné každý tovar samostatne preveriť.
Orientačné nosnosti:
- Kreslá 100-130 kg
- Posteľ 90-120 kg (jedno lôžko)
- Stolička 80-120 kg
- Lavica 80-120 kg
- Taburetka 60-100 kg